Recenze dětské knihy: Dobby je tak zdvořilý, co je sdílení potěšení

Podíl

Styl knih: Storybook pro děti a batolata

Úroveň čtení: 2 (přečtěte si s pomocí kvůli nějaké slovní zásobě střední úrovně)

Délka čtení: 7-10 minut (FYI-nikdy nezohledňujeme otázky batole)

Ilustrace: Velmi roztomilý a živý

Cíl věku: 2-8 let

Dobby je tak zdvořilý, co je potěšením dětským příběhem, který napsal a nadcházející autor Kimberley Kleczka. Přestože jsem osobně četl řadu Kimberleyových knih s mým batoletem, je to poprvé, kdy se její práce objeví v časopise Healthy Mommies.

Příběh začíná trochu smutným způsobem a Dobby byl opuštěn v páchnoucí kleci. Naštěstí je Dobby shledán mým skvělým mužem, jehož sestra miluje psy, a dává jí Dobbyho (její jméno je Kaylah). Kaylah žije s jiným mazlíčkem jménem Baloo, který učí Dobbyho triky obchodu se zvířaty, aby tak řekl. Nakonec vidíme, jak se vztahy Kaylah, Baloo a Dobby vyvíjejí a všichni se baví ve velkém životě společně. Dobby se přitulí s Kaylahem a učí se způsoby z Baloo … co mnohem víc by mohl pes chtít?

Jedna věc, kterou je třeba se dozvědět o tomto autorovi, je, jak je pozitivní. V důsledku jejího mimořádného pozitivního výhledu jsou její knihy velmi povznášející. Tato konkrétní kniha není výjimkou, protože je mimořádně zábavná a pozitivní. Nevím o vás, ale miluji, když kniha nechá mého malého chlapce, aby se cítil potěšen a bezpečný. Příběh, že Dobby je opuštěn a poté nalezení štěstí a zdraví, je pro čtenáře povznášející. Také si myslím, že příběh, jako je tento, učí děti a péči dětem, jak základní vlastnosti v dnešní době.

Obecně řečeno, psi dělají skvělé postavy v dětských knihách. Jejich schopnost prokazovat bezpodmínečnou lásku a jejich okouzlující chování jsou pozitivními rysy pro odrážení dětí. Kimberley jasně využil příležitosti k vytvoření postav, které modelují tyto pozitivní rysy na každé stránce knihy. Dobby je šťastná postava, která se používá a každý den se snaží růst. Tyto rysy usnadňují zbožňování Dobbyho.

Nyní, když jsme mluvili o Kimberleyovi a její schopnosti vymyslet příběh a postavy, projďte ilustrace. Jak jsem řekl, četl jsem s mým dítětem řadu knih Kimberley a vždycky se v nich potěšil. Jedním z největších důvodů je zahrnutí naprosto živých ilustrací. Každá barva na stránkách této knihy jednoduše vyskočí ze stránky. Kresby jsou ostré a příběh vždy doplňuje zábavným způsobem. Podívejte se na boty a klobouk Baloo (obrázek níže), abyste viděli barvu a detaily!